2012年11月13日 星期二

(Dec 22, 2010) 三國阿呢@<明珠群英傳>


你好呀,有睇我facebook都會見到我post o左張三國阿呢圖,有讀者以為係photoshop搞笑,其實係真o架....哈哈哈 ;D
話說阿呢佢o地獲邀做一個叫<明珠群英傳>o既online game代言, 而為o左配合個game, 阿呢佢o地就扮三國阿呢喇 :)



今次除o左幫遊戲公司畫o左幾幅三國阿呢插畫外,仲o左兩個漫畫o添,以下係其中一個 :)





而另外一個漫畫遲o的係會用o黎做一個四格漫畫對白比賽,作得最好o既就會贏到獎品,個比賽好似今日就開始喇,大家可以上佢o地個網頁睇啦:
好啦, post o下個game o既宣傳單張,聽遊戲公司講呢個game係關於Q版三國o既,而特色係"隻免費web game, 而且只要有的香港官網上面list出黎的account (facebook, google, msn etc.) 就可以直接玩到"



見唔見到poster周圍都有細細o既阿呢? 哈哈,我都幾滿意三國阿呢o既造型, 而以下o既廣告已經o係今期o既pc game wavepc game live出o左,而今個星期五出o既YES都會有,有睇開o既留意o下喇 :)


廣告右下角都有阿呢o係度,我知實有人問我咩叫"不刪檔封測"o架喇(因我都唔知),因為咁我問o左佢o地:
"首先係 “封測(Closed Beta)”, 通常個duration係1個禮拜, 完左CB之後1、兩日就會開始 “公開測試(Open Beta)”, 而通常OB已經等於正式上市。 一般o黎講, 在CB期間玩家在遊戲內的角色達到的level, 經驗值, 裝備etc., 會在CB完左、OB開始之前就會被reset, eg. 某遊戲角色CB期間係level 20的話, OB開始佢就要由Level 1 重新玩過. 所以, “不刪檔”的意思是CB完左之後遊戲角色不會被reset (i.e. CB期間角色的achievement同possessions 可以過渡到OB之後). 所以再簡單講, 玩家唔駛驚佢地係CB期間的付出會白費~~"
係咪清楚晒先....哈哈 ;D



P.S. 稍後o係Circle-K都會見到,有咩新消息再update大家,鍾意玩online game o既就上去試玩o下喇 :)

沒有留言:

張貼留言