2012年11月30日 星期五

‎(開始召集) 你想「阿呢」佢o地係乜/搞o的乜?


你好呀,又到o左收集你想阿呢佢o地做o的乜o既時間喇,如果你o既idea夠創意夠搞笑o既,我就會揀出o黎擺o係新一期o既阿呢漫畫裡面o架喇~o係度提提大家:

1)除o左idea外也請俾你的中文名或花名(要中文因為o係書度係打直寫o既),同你住邊一區

2)為o左保持「阿呢」漫畫o既原創性,請不要叫阿呢扮一o的知名人物或卡通人物 (例如不要叫阿呢扮曾特首或哈利波特等題材)

3)除o左阿呢外,你都可以提意「阿呢」漫畫裡面o既其他角色做o野扮o野o架


快d留言你想阿呢佢地扮咩喇^^

144 則留言:

  1. 巨人歌利亞 牛頭角
    我要阿呢坐住阿貓食义燒飯

    回覆刪除
  2. 我想阿呢着婚紗,公主病着西裝結婚!
    瑩瑩 離島東涌

    回覆刪除
  3. 我想阿呢係拳套,阿貓係拳手 豬仔比阿貓打
    成成 屯門

    回覆刪除
  4. 紙巾 九龍灣
    我想阿呢揸住部吉他係度扮情歌王子

    回覆刪除
  5. 我想豬仔扮勇者,打贏惡龍阿呢。
    梁朝威 葵芳

    回覆刪除
  6. 歐屎 旺角區,我想阿呢做法老王,阿貓做阿呢坐既鄧,豬仔做阿呢法老王頂皇冠條蛇

    回覆刪除
  7. 我想佢地扮熊仔糖
    魚翅 荃灣

    回覆刪除
  8. 我想阿呢,公主,阿貓,豬仔變成老人家打麻雀

    回覆刪除
  9. 我想阿呢扮玉米片,豬仔扮牛奶
    阿猫食佢地
    鈉b 沙田

    回覆刪除
  10. 我想阿呢做畫嗰個 畫梁進出來
    麥旋風忍者 屯門

    回覆刪除
  11. 我想阿呢扮梁進,梁進扮阿呢~
    無名氏 紅磡

    回覆刪除
  12. 樹熊 南區
    我想阿呢同豬仔著住勁SEXY既舞衣條拉丁舞

    回覆刪除
  13. 我想阿呢佢地做蛇王劏蛇

    蛇女 荃灣區

    回覆刪除
  14. 小苦妹 元朗

    我想阿貓係爆竹,阿呢同豬仔點火

    回覆刪除
  15. 我想豬仔扮PSY跳 gangnam style
    HEBE 屯門

    回覆刪除
  16. 我想阿呢係大隻雞教練
    朱仔 坑口

    回覆刪除
  17. 我想阿貓係熱氣球,豬仔係雲,阿呢座係熱氣球派糖。
    零零七 西貢

    回覆刪除
  18. 漫畫迷 屯門
    我想阿呢同豬仔互抄功課

    回覆刪除
  19. 我想阿呢阿貓豬仔扮土人
    零零七 西貢

    回覆刪除
  20. 想阿呢做唔同嘅工作體驗生活 e.g. "忙"命小巴司機, 炒栗子 etc
    maybe 仲可以同阿貓佢哋扮 拍電視啲黑社會大佬同手下諗點樣賣益力多 lol
    熊貓 深井

    回覆刪除
  21. 珊妮亞 黃大仙區
    我想阿呢係毛毛耳罩, 套响公主病耳仔度

    回覆刪除
  22. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  23. 我想阿貓係部巴士,豬仔係個錢箱,阿呢係巴士司機。
    縮水龍 屯門

    回覆刪除
  24. 我想啊呢打爆豬仔(5係開蓋)
    見到蟹鉗同菠蘿包係入面

    3310 深井

    回覆刪除
  25. 我想阿貓係幻彩詠香江的鐳射光、豬仔扮中式帆船、阿呢座係船上面拉緊帆船。
    夏天 九龍灣

    回覆刪除
  26. 我想阿呢同燒賣扮聖誕精靈
    细路 中西區

    回覆刪除
  27. 阿呢戴住公主病面具打劫燒賣大叔,但發現燒賣大叔身無分文。
    維納斯 大角咀

    回覆刪除
  28. 阿呢系可愛粉紅兔仔, 阿貓系紅羅白, 阿呢想食咗阿貓
    圓圈圈 觀塘區

    回覆刪除
  29. 我想豬仔扮熊貓, 阿貓扮竹
    小軒軒 荃灣

    回覆刪除
  30. MING
    阿呢,阿貓同豬仔都着聖誕裝

    回覆刪除
  31. MM
    公主病變得好大隻
    大埔區

    回覆刪除
  32. 小貓
    我想公主病同阿呢着住情侶裝跳江南style
    大埔區

    回覆刪除
  33. 我想阿呢變成一隻馬畀人騎,公主病扮騎師。
    威利呢呢 屯門區

    回覆刪除
  34. 扮鬼扮馬
    哈哈哈哈
    愛小櫻同盟會 荃灣

    回覆刪除
  35. 我想阿呢著住件老西俾著婚紗嘅公主病追住逼婚

    JS 黃大仙區

    回覆刪除
  36. 我想阿呢佢地變串燒
    元朗區 琳琳仔仔

    回覆刪除
  37. 將燒賣染成綠色~
    元朗區 琳琳仔仔

    回覆刪除
  38. 將佢地變做流星雨啦~
    元朗區 琳琳仔仔

    回覆刪除
  39. 阿呢扮女老師,打阿貓手板 肥希 屯門區

    回覆刪除
  40. 阿呢扮鬥牛勇士,豬仔扮牛 肥希 屯門區

    回覆刪除
  41. 阿呢扮一枝棍,追打阿貓 肥希 屯門區

    回覆刪除
  42. 小雅
    我想阿呢扮一個月亮,阿貓扮海,豬仔扮架船.
    大埔區

    回覆刪除
  43. 小雅
    阿呢扮公主病,公主病扮阿呢.
    大埔區

    回覆刪除
  44. 阿呢做飛機師或者豬仔做豆腐火腩飯

    路人十二 旺角

    回覆刪除
  45. 小火 將軍澳
    我想阿貓扮聖誕老人, 將豬仔當禮物咁送比阿呢

    回覆刪除
  46. 我想阿呢同阿貓係一對喇叭。
    瓜仔 深水埗

    回覆刪除
  47. 我想豬迪跳芭蕾舞。

    回覆刪除
  48. 我想阿呢佢地變晒青蛙係度"呱呱叫"
    貓寧 屯門

    回覆刪除
  49. 我想阿猫係太空人,係月球跳舞

    恒仔 將軍澳

    回覆刪除
  50. 我想阿呢用啤梨牌電話打俾公主病
    樂怡 筲箕灣

    回覆刪除
  51. 我想公主病生暗瘡
    樂怡 筲箕灣

    回覆刪除
  52. 我想阿貓同阿呢表現魔術(有個人訓係個箱入面, 之後魔術師用把鋸切開個箱個d), 阿貓係魔術師(切人個個), 阿呢係助手(被切個個)
    阿蒙 大埔

    回覆刪除
  53. 我想阿呢同公主病結婚,男o既著婚紗,女o既著禮服
    賢仔 將軍澳

    回覆刪除
  54. 我想呵呢變左架過山車俾呵貓坐
    謝旻匡 長沙灣

    回覆刪除
  55. 我想阿貓點著豬仔炮仗。
    清霜 筲箕灣

    回覆刪除
  56. 我想阿呢扮古埃及法老,阿貓扮獅身人面像,豬仔扮木乃伊。
    穎怡 長沙灣

    回覆刪除
  57. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  58. 我想阿呢畀阿貓打荷包,阿呢知道咗打阿貓一鑊。
    穎怡 長沙灣

    回覆刪除
  59. 我想阿呢做INTERNET EXPLORER,豬仔做FIREFOX,阿貓做CHROME

    CALIFORNIA,春雪

    回覆刪除
  60. 我想阿呢跳Gangman style

    顧顧 荃灣

    回覆刪除
  61. 阿呢係相機,梁進先生係模特兒,阿貓係攝影師

    卡汶 將軍澳

    回覆刪除
  62. 阿貓係男高音在歌劇院演唱,梁進先生和阿呢係觀眾好陶醉聽

    毛毛 寶琳

    回覆刪除
  63. 芝士傻妹 元朗
    我想阿呢扮一舊芝士

    回覆刪除
  64. 阿呢僭建(整容)被呀貓發現

    大B 葵涌

    回覆刪除
  65. 我想阿呢娶咗四個姨太,分別係豬迪、公主病、阿貓同燒賣
    偉仔 旺角區

    回覆刪除
  66. 我想阿呢扮Brad Pitt 講Inevitable。
    爛車 美孚

    回覆刪除
  67. 阿呢扮大太監,公主病扮老佛爺
    寶珠 大角咀

    回覆刪除
  68. 阿呢扮墨西哥卷burrito 阿貓就夾係taco入面 :D

    回覆刪除
    回覆
    1. 忘記打名同地址: 胡依文, 紅磡

      刪除
  69. 阿呢戴住墨鏡同麥呤呤跳江南style

    johnson 九龍灣

    回覆刪除
  70. 阿貓做呢媽,用衣架大力打阿呢

    小庭 觀塘

    回覆刪除
  71. 阿呢戴住墨鏡同麥呤呤跳江南style
    撞車 九龍灣

    回覆刪除
  72. 阿貓拉布,阿呢同大隻雞教練'的'佢走
    小主羊 油尖旺

    回覆刪除
  73. 豬仔變左一塊過期午餐肉被阿貓吃左

    阿呢的老媽子 九龍灣

    回覆刪除
  74. 我想阿呢佢地賣萌
    肥聰 屯門

    回覆刪除
  75. 豬仔焗桑拿,豬油流哂出來
    梁朝威 屯門

    回覆刪除
  76. 我想阿呢佢地變做LEGO ~~
    或者係佢地變做公仔版XD

    明仔 東區~

    回覆刪除
  77. 我想阿呢做 磚牆
    比利仔 東區

    回覆刪除
  78. 我想豬仔變做蛋雞仔,阿貓變做格仔餠比阿呢吃左
    詩晴 將軍澳

    回覆刪除
  79. 我想阿呢變做孖辮妹,阿貓是她的男朋友,豬仔是株草!
    穎穎 彩虹

    回覆刪除
  80. 我想阿貓同燒賣係騎士,互相戰鬥
    小郁人 東區

    回覆刪除
  81. 我想豬仔扮泰山
    小郁人 東區

    回覆刪除
  82. 我想阿貓係空手道高手
    小郁人 東區

    回覆刪除
  83. 我想阿貓扮金魚-昕怡 屯門

    回覆刪除
  84. 阿呢跑馬拉松暈倒,畀阿貓救護員做CPR。
    豬仔係太空邊緣跳傘,用燒賣降傘

    路人丙丁戊 將軍澳

    回覆刪除
  85. 我想豬仔着住西裝同公主病去街街.公主病飛左阿呢
    小雅 大埔區

    回覆刪除
  86. 我想阿貓變BB
    阿呢抱住佢

    回覆刪除
  87. 我想阿呢玩電腦,阿貓突然拔o左個電源 音音 深水寶區

    回覆刪除
  88. 我想豬肉丸,燒賣,阿貓,菠蘿包變成表演波波,阿呢用來表演拋波波

    卡露路 中西區

    回覆刪除
  89. 我想阿呢佢地變成雪糕球

    貓寧 屯門

    回覆刪除
  90. 我想阿貓扮聖誕樹

    雪莉 葵青

    回覆刪除
  91. 我想豬肉粒扮揮春或利是封

    雪莉 葵青

    回覆刪除
  92. 我想公主病扮阿婆,坐在安樂椅上編織。
    我想阿貓扮貓仔,玩放在地上的冷球。

    雪莉 葵青

    回覆刪除
  93. 我想阿呢做TIME 封面主角,阿猫嬲到咬住手巾仔 將軍澳 Mei Po

    回覆刪除
  94. 我想公主病同豬仔一齊嘆high tea
    鴿鬼 黃大仙

    回覆刪除
  95. 我想公主病扮賣火柴少女,
    阿呢走埋去吹熄佢支火柴。

    喵雅 天水圍

    回覆刪除
  96. 想阿貓係DJ,解開少女心事

    毛毛 寶琳

    回覆刪除
  97. 我想公主病、麥呢呢、小學雞、豬迪等女角一齊搶花球

    阿賢 天水圍

    回覆刪除
  98. 我想大隻雞教練扮馴獸師,阿貓扮老虎跳火圈。

    雪莉 葵青

    回覆刪除
  99. 阿呢同阿貓拍拖,阿呢飛咗公主病

    回覆刪除
  100. 我想阿呢訓左覺俾阿貓鍚左啖

    咖哩 東涌

    回覆刪除
  101. 我想阿貓做模特兒行 cat walk~

    咖哩 東涌

    回覆刪除
  102. 我想 阿呢 阿貓 豬仔 一齊係火紅紅o既碳上面跳舞~

    小白 青衣

    回覆刪除
  103. 我想阿呢扮芝士,畀老鼠食。

    雪莉 葵青

    回覆刪除
  104. 我想蟹鉗扮大閘蟹,豬肉粒扮豬肉,菠蘿包扮菠蘿。

    雪莉 葵青

    回覆刪除
  105. 我想小學雞扮八爪魚

    雪莉 葵青

    回覆刪除
  106. 我想小學雞扮雪人或薑餅人

    雪莉 葵青

    回覆刪除
  107. 想阿呢,阿貓和公主病扮煙花,係天空爆發

    透子 深水埗

    回覆刪除
  108. 我想阿呢同公主病結婚,阿貓好傷心

    紫唯 天水圍

    回覆刪除
  109. 我想阿呢做法官,阿貓做假髮,阿豬做Law書

    Harvey 將軍澳

    回覆刪除
  110. 我想呀呢同呀貓做刺客,竄入豬仔間房食豬肉乾!
    Mr.R. 屯門

    回覆刪除
  111. 我想阿呢跳江南style


    澳門 小呆瓜

    回覆刪除
  112. 我想阿呢系雪糕車面前食富豪雪糕



    澳門 小呆瓜

    回覆刪除
  113. 大隻雞教練變到好瘦,小學雞變到好大隻!!HAHA!
    Fifi 灣仔

    回覆刪除
  114. 我想阿呢成為作者,寫緊一本自己係主角既書
    而呀貓仲係度痛哭緊仲未成為主角、燒賣同豬仔、肉丸....個個都拿住一本自己係主角既書笑緊佢


    東凱 荃灣

    回覆刪除
  115. Chocolate_hins 元朗
    我想阿呢攞住豬仔扮嘅維他朱古力奶向公主病示愛

    回覆刪除
  116. 我想阿呢拎住束玫瑰,唱住歌向公主病求婚


    平民百姓 南區

    回覆刪除
  117. 我想著西裝禮服的阿呢與著婚紗的公主病結婚,阿貓做花仔,豬仔做花女

    傑他他老伯 跑馬地

    回覆刪除
  118. 我想燒賣變蝦餃
    樂怡 筲箕灣

    回覆刪除
  119. 我想呀呢,呀貓,豬仔,公主病同大隻雞教練五個做五星戰隊,對付燒賣
    健太郎 觀塘

    回覆刪除
  120. 路路 柴灣
    我想阿呢佢地扮韓國女子組合SHOW長腿跳熱舞!

    回覆刪除
  121. 我想要豬仔扮兔女郎,然後阿呢做魔術師(但係要失手中的)
    狄奧仔 西灣河

    回覆刪除
  122. 我想阿呢留把好長既頭髪跟住係度撥佢d秀髮,豬仔睇到火滾揸住交剪諗住剪左去
    Angel 九龍灣

    回覆刪除
  123. 我想阿呢扮PSY
    顧舉機 荃灣

    回覆刪除
  124. 我想小學雞同大隻雞教練進行大胃王比賽
    蚊滋 東涌

    回覆刪除
  125. 我想公主病做闊太 阿呢 阿貓同埋豬仔做賓賓服侍公主病
    蚊滋 東涌

    回覆刪除
  126. 我想阿呢做聖誔樹.
    阿貓,豬仔,公主病係装飾.
    CMS 屯門

    回覆刪除
  127. 我想...我想阿貓做書店老闆,而書架上賣嘅書全部都係阿貓自己做主角嘅漫畫 haha

    KC 跑馬地

    回覆刪除
  128. 我想公主病織緊一條有阿呢樣的頸巾,阿貓拿着剪刀想剪爛阿呢的樣

    傻欣子 土瓜灣

    回覆刪除
  129. 阿呢阿貓豬仔扮天使得得B <3
    阿呢係紫色個隻,啊貓係黃色,豬仔係紅色^^

    回覆刪除
  130. 阿呢阿貓豬仔扮天使得得B <3
    阿呢係紫色個隻,啊貓係黃色,豬仔係紅色^^

    閩怡 觀塘

    回覆刪除
  131. 阿呢同豬仔係sushi,公主病想食佢地:DD

    閩怡 觀塘

    回覆刪除
  132. 阿呢同阿貓kiss
    Water 荃灣

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿呢同阿貓kiss
      瑩 荃灣
      (剛才傻了)

      刪除
  133. 阿呢被阿貓推落路軌,豬仔地鐵撞佢。
    螞蟻仔 尖沙咀

    回覆刪除
  134. 我想阿呢係Devil,阿貓係Angel,作者係中間

    回憶少女瞳 沙田

    回覆刪除
  135. 我想聖誕樹上阿呢扮星星,豬仔,阿貓,燒賣做其他裝飾。荃灣 費安娜

    回覆刪除
  136. 我想公主病同大隻雞教練約會,阿呢發現了!
    粉嶺 阿貓fans

    回覆刪除
  137. 我想阿呢同阿貓咀咀,公主病心碎,其他配角爆嘔
    灣仔 玄米茶

    回覆刪除