2013年2月9日 星期六

(special) 新年落大雪^^



大家好呀^^ o係呢度祝大家農曆新年快樂呀^^

話說紐約落大雪,仲話會落到好勁咁,落足一整晚今日全部白晒,不過講真就冇新聞預計o既咁多雪^^

P.S. 本來好凍o既天氣,戴o左讀者o既溫暖牌頸巾好保暖^^



下面係尋晚影既相,見咁厚雪畫隻豬仔先^^


好啦~鏡頭轉番去今日,o的凳上都佈滿厚厚o既雪^^



植物上都封晒雪,幸好今日天氣好喔^^



出到街,見o的車都被雪封住,要開車o既就要剷走o的雪喇^^


好啦出發~其實今日係去另一個華人區辦年貨,增添o下農曆新年o既氣氛o麻^^



去到華人區第一件事就係去飲個茶啦,話說友人話因新年想食年糕,但其實新年又應該食蘿蔔糕,但兩個人又點食到咁多糕呢?(話晒我o地仲要食其他點心o麻)~~~

點知個茶樓阿嬸好好人咁話幫我o地拼,而因佢話一碟有三件糕所以我o地就要o左年糕拼蘿蔔糕拼芋頭糕喇 ;d




一碟有年糕、蘿蔔糕、芋頭糕,一次滿足晒三種新年糕糕feel^^



最後辦晒年貨,仲買o左個蛇年揮春應o下節o添,o係度祝大家蛇年進步、心想事成喇^^




----------------------------------------------------------------------------------

新年大家請買本阿呢新書笑o下啦^^

新書「阿呢 戀愛大布甸」出o左喇,之前已收到出版社寄o黎o既新書,依家終於有時間講o下喇^^




今次新書會有阿呢同公主病o既「地下情」曝光,所以今集之後佢o地就係情侶o架喇~哈哈,今集o的四格漫畫我好滿意,加上有阿呢同公主病o既四格同短篇、愛情專家「呢sir」為各少女解答愛情問題,總之今集既有愛又搞笑,希望大家支持小畫家o既新書喇^^



今隻新書隨書附送「阿呢 手機防塵塞」,超得意呀!!! 我已經用緊喇~嘻嘻嘻^^


好啦~希望大家支持買「阿呢 戀愛大布甸」啦^^

阿呢新書「阿呢 戀愛大布甸」經已登場,各大書局有售^^

今期仲隨書附送阿呢潮爆手機防塵塞o添,希望大家都支持小畫家 o既新書啦^^


1 則留言: