2012年12月28日 星期五

(Dec 28,2012) 費城三日兩夜之旅~第一日^^

呵呵~睇開呢個blog一段日子o既都知,小畫家生日同一星期就係友人生日,為o左慶祝今次我o地去小畫家讀大學時o既地方~費城,實行o黎個三日兩夜之旅啦^^

從紐約坐巴士到費城都只係兩小時,好快就到 :)



話咁快就到喇,首先去vister center,因有o的景點要o係呢度羅飛先,而因費城係出名佢o既歷史景點,所以就算佢個gift shop o的o野都同歷史有關~

好明顯我戴o左軍帽同拎住槍都全冇殺氣~哈哈哈(留意我頭上有隻雀~嘻嘻);)



講到食,費城最出名o既當然係Philly cheese steak,基本上費城每間餐廳都有得賣,但要食最最最出名o既就要到以下呢間Jim's steaks喇^^



每次o黎到都大排龍,Philly cheese steak即叫即做,現場香噴噴呀~~



雖然只賣cheese steak但有好多種選擇,而每種又可擇唔同o既醬同芝士 :)



Philly cheese steak最好味係o的洋蔥炒得夠香而甜,你睇鐵板上有堆洋蔥喔^^ 近住洋蔥o個兩個就係我o地o架喇 :)



買完就可拎上二樓食^^



好啦~開動喇^^



我要o左右邊o既傳統cheese steak,而我亦推薦友人食我平時多數會嗌o既蘑菇cheese steak,兩款都超好味呀 ;D

食完後其他地方o既Philly cheese steak你都唔會睇得上眼喇,今次友人試過後都好認同^^


食完後就到我鍾意o既薯條店,不過因食得太飽今次冇食佢o的薯條而係o黎飲佢出名o既鮮搾檸檬汁 :)






店內有超大招牌公仔^^



呢個個樣好怪,其實係薯仔o黎~嘻嘻 ;)



今次要o左杯士多啤梨檸檬汁,鮮搾o既超好味,如果夏天飲o既話更正^^


食飽周圍行o下,呢間就係傳說中小畫家讀o既藝術大學喇^^



日頭o既話o的學生會坐o黎樓梯度hea,依家夜晚凍冰冰冇人喇^^



好啦第一日去到呢度, 下集post第二日啦^^


沒有留言:

張貼留言