2012年12月30日 星期日

(Dec 29,2012) 費城三日兩夜之旅~第二日^^

好啦又o黎費城之旅第二日,朝早去o左當地有名o既早餐店食早餐^^

美式早餐我最鍾意食omelet同炒薯仔,待應仲送o左杯咖啡俾我



友人就要o左pancake加腸仔,佢o的腸仔幾好味



呢間o野都有舊式美國o既感覺



 好啦食飽就要爆行喇,今日要去o既係費城o既藝術館^^


其實呢個藝術館最出名唔係間藝術館,而係城o係Rocky電影好經典o既鏡頭Rocky跑上樓梯就係o係呢度拍o架喇

跑樓梯前o係隔離o既Rocky銅象o黎個合照先^^


好啦之後就跑樓梯喇,每個o黎呢度o既遊客都會一口氣跑上去然後就雙手舉起yeah yeah咁^^


以下係Rocky電影o既劇照~



上面Rocky,下面就小畫家~哈哈


玩o左一輪,跟住就入藝術館睇喇(其實大部份遊客o黎呢度都唔係為個藝術館o既~嘻嘻)


費城o既藝術館地方超大,咁o岩其中一部份做緊古代盔甲展,幾有趣^^



原來以前連小朋友都要著盔甲,友人偷拍我專心咁睇o野~嘻嘻


最靚係有關以前油畫同房間o既展覽,靚到好似睇歷史書o的相咁^^


可能好多人o係門口扮完Rocky就走,裡面唔算好多人,好多場館都係得小畫家同友人慢慢睇


話咁快又夜晚,晚餐我o地去費城著名o既帆船餐廳^^

自稱為「全世界最大隻浮緊o既帆船」,入面有餐廳、酒吧同party room



話咁快就坐底食喇,先o黎送上餐包,待應話最精彩係o的牛油,牛油係廚師親自制造,入面加o左海鹽(仲有好多我唔記得o既o野~~~),總括o黎講個牛油甜甜o地幾好味^^


而頭盤就要o左我o地至愛生蠔,雖然費城唔係出名食海鮮但o的生蠔又出奇地肥美鮮甜喎^^


頭盤過後就到主菜喇,唔知點解o係船上食飯感覺特別有特式同開心^^


主菜方面,友人要o左帶子,四大粒帶子煎到五成熟,配上下面o既南瓜汁菜菜配合得唔錯


而我就要o左呢度o既西冷牛扒,一樣係五成熟,煎得好有水準^^


最後待應仲送我o地檸檬雪芭,完美o既甜品^^



好啦下個post就係費城之旅最後一日喇^^

2 則留言: