2013年2月14日 星期四

(Feb 14, 2013) 今日紐約先係情人節喔^^

大家好呀~o尋日情人節大家過得好o麻^^

o係紐約今日先係情人節,所以日頭就出去同友人食個靚bunch先

待應安排我o地坐落地玻璃位,有陽光射入o黎感覺好好^^


講o下o野食啦,我叫o左個蟹餅burger,出奇地好好味



平日我會叫omelet不過今日就友人叫o左,omelet係用蛋白做,配薯條同哈蜜瓜,呢個配搭有o的怪怪~嘻嘻^^



而話說友人呢個係farmer omelet所以入面勁多菜^^



好啦食飽就去散o下步,見到中央公園o既湖面都結晒冰,好靚呀^^



湖邊都有叫人唔好行落去o既指示牌^^



優美~~



玩o左成日,夜晚就去買(食送)返屋企煮v-day餐喇,你睇阿呢幾開心^^



牛扒配龍蝦意式雲吞同大菇菇,後面係我同友人都鍾意o既pink lemonade,完美喔^^



雖然對香港o黎講係遲o左一日,但o係度小畫家都同大家講聲Happy Valentine's day啦^^

-----------------------------------------------------------

新年大家請買本阿呢新書笑o下啦^^

新書「阿呢 戀愛大布甸」出o左喇,之前已收到出版社寄o黎o既新書,依家終於有時間講o下喇^^

今次新書會有阿呢同公主病o既「地下情」曝光,所以今集之後佢o地就係情侶o架喇~哈哈,今集o的四格漫畫我好滿意,加上有阿呢同公主病o既四格同短篇、愛情專家「呢sir」為各少女解答愛情問題,總之今集既有愛又搞笑,希望大家支持小畫家o既新書喇^^



今隻新書隨書附送「阿呢 手機防塵塞」,超得意呀!!! 我已經用緊喇~嘻嘻嘻^^


好啦~希望大家支持買「阿呢 戀愛大布甸」啦^^

阿呢新書「阿呢 戀愛大布甸」經已登場,各大書局有售^^

今期仲隨書附送阿呢潮爆手機防塵塞o添,希望大家都支持小畫家 o既新書啦^^


2 則留言: